Misslyckad eller avvisad betalning

Om du misstänker att din betalning har misslyckats, kontrollera huruvida beloppet har dragits från ditt kort eller konto (PayPal).

Om det inte har dragits från ditt konto så kommer beställningen inte behandlas. Du kan försöka betala igen eller lägga en ny beställning. Du kan även kontakta vår kundservice så hjälper de dig att göra en beställning.

Om ditt konto belastades utan att du fick någon beställningsbekräftelse via e-post efter 2 timmar, vänligen kontakta vår kundservice så tittar vi närmare på detta. Ha ditt beställningsnummer till hands för en snabbare handläggning. Beställningsnumret framgår i betalningsuppgifterna.

För mer information, kontakta vår kundservice på telefonnummer 0844-680 783 eller e-posta oss på info@beetronics.se.

0844-680 783
mån - fre / 08:30 - 17:30
För professionell användning
Långsiktig tillgänglighet
Nå oss Mån - Fre från 8:30 till 17:30
4.9/5 från 300+ omdömen
Gratis leverans inom Sverige
Ring oss direkt på: 0844-680 783