Support för touchskärmar

Touchfunktionen fungerar inte

Merparten av alla operativsystem fungerar plug and play med våra touchskärmar. Installation av en drivrutin eller kalibrering behövs inte så länge som bildskärmen används i sin ursprungsupplösning.

Om touchskärmen inte fungerar eller fungerar felaktigt efter installationen, följ stegen nedan:

  1. Försäkra att du använder USB-touch-ingången och inte USB-media-ingången.
  2. Kontrollera att datorns operativsystem stöds. Du hittar en lista på operativsystem som stöds i den här sektionen.
  3. Om du använder en adapter, converter eller förlängningskabel. Anslut bildskärmen med den medföljande USB-kabeln för att se om detta löser problemet.
  4. Kontrollera att touchskärmen är ansluten till datorns USB 2.0 port. Om en USB 3.0 port används kan touchskärmen eventuellt inte kännas igen.

Kontakta vår kundservice om problemet kvarstår efter att du försökt med ovanstående lösningar. Vi finns tillgängliga måndag till fredag från 08:30 till 17:30 på 0844-680 783 eller via e-post på info@beetronics.se.

Logga in
Välkommen tillbaka
Glömt lösenord?
Jag är ny här
Skapa konto
Kundvagn
Din kundvagn är tom

Det finns inga produkter i din kundvagn

Se våra skärmar